Forum www.psychologiastosowana.fora.pl Strona Główna www.psychologiastosowana.fora.pl
forum studentów psychologii stosowanej UJ 2009 -2014
www.psychologiastosowana.fora.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

REGULAMIN

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.psychologiastosowana.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasia
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

Post Wysłany: Śro 15:56, 22 Lip 2009    Temat postu: REGULAMIN

1. Za żadne treści, ilustracje i inne elementy tego forum nie odpowiada żaden z członków kadry kierowniczej, profesorskiej i pracowniczej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Podstawowe pojęcia

Użytkownik - osoba zarejestrowana na forum, posiadająca swój nick, która ma uprawnienia do pisania w każdym forum, głosowania w ankietach, dodawania komentarzy.

Moderator - osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum. Moderator pilnuje, aby wszystko było zgodne z regulaminem.

Profil - dane i własne ustawienia forum użytkownika. W profilu każdy użytkownik może podać dane dotyczące jego osoby oraz dokonać własnych ustawień forum m.in.. format daty, język. Uprawnienia do przeglądania profili innych użytkowników mają jedynie zarejestrowani użytkownicy.

PW (prywatna wiadomość) - wiadomość jaką możesz wysłać do dowolnego użytkownika za pośrednictwem forum

temat - nazwa (temat) rozpoczętej dyskusji (wątku)

post - każda pojedyncza wypowiedź w wybranym temacie

ban - czyli zablokowanie dostępu do serwisu danemu użytkownikowi. Ban może być przyznany na użytkownika lub jego IP, na pewien okres lub dożywotnio. Ban przyznawany jest za ewidentne lub notoryczne łamanie regulaminu.

2. Postanowienia ogólne

a) W dyskusji brać udział mogą jedynie zarejestrowani użytkownicy.
b) Rejestracji dokonuje się poprzez zapoznanie się z niniejszym regulaminem i wypełnienie formularza
c) Nick, podany podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy, nie może to też być adres strony. Użytkownicy z takim nickiem będą natychmiast usuwani.
d) Rejestracja jest równoznaczna ze zgodą na otrzymywanie materiałów informacyjnych ściśle związanych z tematyką forum.
e) Dane uzyskane podczas rejestracji nie są udostępniane osobom trzecim.
f) Konto, wraz z danymi każdy użytkownik może w każdej chwili samodzielnie skasować.

Zasady korzystania z forum. Łamanie zamieszczonych poniżej postanowień będzie karane ostrzeżeniami.

1) Zawsze trzymaj się tematu dyskusji
2) Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum.
3) Na forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.
4) Wypowiedzi stanowią własność intelektualną autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza serwisem.
5) Problemy techniczne dotyczące działania forum lub strony należy zgłaszać administratorom lub moderatorom po upewnieniu się ze zaistniały problem nie wynika z waszej winy.
6) Sprawy prywatne z innymi użytkownikami proszę załatwiać poprzez PW (prywatne wiadomości) lub e-mail.
7) Administrator i Moderator są autorytetami na forum i nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji.

Na forum zabrania się:
a) Umieszczania treści pornograficznych, drastycznych ani żadnych inny sprzecznych z prawem RP, a także linków do stron o takiej tematyce (hack, phreak, warez, MP3, DiVix itd...).
b) Zachęcania do stosowania substancji/przedmiotów/praktyk szkodliwych dla zdrowia lub będących niezgodnymi z prawem RP
c) Zamieszczania ofert kupna, bądź wskazywania lokalizacji umożliwiającej zakup środków oraz przedmiotów, których posiadanie lub handel jest zakazany prawem RP, w tym leków wydawanych na podstawie recepty lekarskiej.
d) Świadomego wywoływania obraźliwych dyskusji dotykających pośrednio lub bezpośrednio osoby publiczne/osoby prywatne/organizacje/zrzeszenia/stowarzyszenia/uczucia etyczne bądź religijne członków forum, jak również grożenia, szantażowania, bądź pomawiania członków forum jak i innych osób lub instytucji o postępowanie lub właściwości mogące poniżyć je w opinii publicznej czy też narazić na utratę zaufania.
e) Zamieszczanie publikacji/materiałów chronionych prawem autorskim.

Pisanie postów

a) Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, najlepiej nie pisz wcale.
b) Pisz w odpowiednim forum. Nie pisz "gdzie popadnie".
c) Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum.
d) Zanim stworzysz nowy temat, poszukaj na forum czy twój problem nie był już poruszany. W tym celu użyj funkcji Szukaj. Swój problem możesz dopisać do istniejącego wątku zamiast tworzyć nowy.
e) Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść, pokrótce opisywać problem. Jako temat nie podawaj nic nie mówiącego hasła jak np.: "POMOCY", "Czy ktokolwiek wie?" albo "Mam wielki problem" - Poprawna nazwa tematu jest gwarancją na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez osoby zainteresowane. Niezastosowanie się do tego może spowodować nawet usunięcie całego wątku przez moderatora lub administratora.
f) Nie używaj zbędnych znaków <<, -- itp., ani kilku ??? lub !!!.
g) W treści postu bądź precyzyjny i podawaj dokładne informacje dotyczące problemu. Pisz tak żeby każdy Cię zrozumiał wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź.
h) Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać, kliknij przycisk "Zmień".
i) Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe.
j) Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień"
k) Nie formatuj niepotrzebnie czcionki (nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj rozmiaru "duży" i "ogromny", nie koloruj. Nie pisz postu wielkimi literami.
l) Nie pisz slangiem, który ostatnio jest popularny w internecie np.: tesh, jush itd. lub w dziwnym formacie "freak" mieszającym małe i wielkie litery wewnątrz wyrazów.
o) Jeśli znajdziesz rozwiązanie swojego problemu poinformuj o tym innych (wtedy wyjątkowo można pisać tuż pod swoim postem)

Postanowienia końcowe

a) Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez ostrzeżenie (3 ostrzeżenia = ban), a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
b) Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
f) Regulamin może zostać zmieniony bez powiadomienia wszystkich uczestników forum.
Informacja o zmianie zostanie umieszczona w dziale administracyjnym.
g) Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie obowiązują wszystkich użytkowników forum.
h) Rejestrując się wyrażasz zgodę, zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. (Dz.U. z 2002r. Nr. 144, poz. 1204), na otrzymywanie niezamówionych informacji reklamowych związanych z tematyką forum.

Rejestrując się i dyskutując na forum akceptujesz powyższy regulamin.


Ostatnio zmieniony przez Lasia dnia Śro 22:56, 22 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.psychologiastosowana.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Design by ArthurStyle
Regulamin